Hello

Bine ati venit in lumea muzicii "grele" .Va astept cu propuneri despre ce ati vrea sa ascultati si sa vizionati si ,de ce nu,comentarii care sa nu "sara" calul (cu atat mai putin caii:P)

29 septembrie 2009

METAL-cel mai iubit gen de muzica

Ce-ar fi sa invatam cate ceva despre acest cuvant METAL....oare ce semnifica el:un substantiv comun ce indica un element dur sau un substantiv propriu???? De unde provine?Cine a avut inspiratia sa-l denumeasca asa? De ce acest gen de muzica se numeste Metal?Oare are vreo legatura cu duritatea metalului?Mie imi place cum suna.....nu mi se pare nimic dur sau greu....ori ceva care sa nu incante urechea,ceva ciudat sau iesit din comun.Sunt doar cateva intrebari pe care mi le-am pus de-a lungul vietii, dar, inca, n-am aflat un raspuns definitiv si multumitor.Poate impreuna vom afla mai multe .....
Voi face mai jos o clasificare pe subgenuri,urmata apoi de o lista de formatii de metal clasificate pe aceste subgenuri muzicale ale Metalului.De asemeni,mi-am propus sa exemplific si audio fiecare subgen in parte.Sper sa si reusesc acest lucru:)
ENJOY WITH METAL!!!!!!!!!!!!!
1.Black Metal
1.1 Avant garde metal
2.Death Metal
2.1 Gothenburg Metal
2.2 Grindcore
2.3 Metalcore
3.Doom Metal
4.Folk Metal
4.1 Celtic Metal
4.2 Oriental Metal
4.3 Viking Metal
5.Gothic Metal
6.Heavy Metal
6.1 Glam Metal
6.2 NWOBHM
7.Industrial Metal
8.Nu Metal
9.Power Metal
10.Progressive Metal
11.Speed Metal
12.Symphonic Metal
12.1 Symphonic Power Metal
13.Thrash Metal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu