Hello

Bine ati venit in lumea muzicii "grele" .Va astept cu propuneri despre ce ati vrea sa ascultati si sa vizionati si ,de ce nu,comentarii care sa nu "sara" calul (cu atat mai putin caii:P)

29 octombrie 2009

EVENFALL si EVEREVE




Evenfall sunt o trupa de death metal/gothic metal cu incisive riffuri heavy dar continand si elemente din muzica clasica si influente Mercyful Fate,infiintata in 1992 in Italia, in Bressanone. Formatia italiano-austriaca a mai fost considerata un proiect de avantgarde dark metal. Evenfall au pana in prezent doua albume de studio: "Still In the Grey Dying" (1999) si "Cumbersome" (2002),urmand calea batatorita,cvasi-comerciala, a trupelor Cradle Of Filth si Dimmu Borgir,intreprinzand chiar un turneu in deschiderea celor din urma in primavara lui 1999.
Componenta:
Roberta Staccuneddu - voce
Ivan D'Alia - chitara
Max Boy - clape
Vito Raia - tobe
Jones Adang - chitara
Mark Stagni – bass

Evereve sunt o trupa germana care a incercat sa mixexe elemente din gothic metal cu sound industrial, rezultand ceea ce este desemnat prin termenul cybergoth. Numele trupei a fost preluat din "Stapanul Inelelor", unde Evereve era taramul in care toate visele se implinesc. Se pare ca numele a fost ales si ca un joc de cuvinte intre "Forever evening", sintagma ce se potriveste atmosferei existente in piesele formatiei germane.
La inceput, Evereve au incercat cateva experimente cu genurile black si doom metal, pana sa isi dea seama ca doreau un sound mai soft penntru muzica lor. Albumul de debut, "Seasons", apare in 1997 la Nuclear Blast.
In 1999, vocalul Tom Sedotschenko paraseste trupa din motive personale. Benjamin Richter il inlocuieste. Ceva mai tarziu in acelasi an, Tom se sinucide. Albumul 'Regret'(1999) este compus in memoria sa.
"E-Mania" apare in 2001 la Massacre Records. "Tried & Failed" este ultimul material al trupei germane, aparut in 2005.
Stil: gothic metal, industrial rock
Componenta:
MZ (voce, clape)
Havoc (chitara)
OQ (bass)
Martin C (tobe)
Discografie:
Seasons (1997)
Stormbirds (1998)
Regret (1999)
E-mania (2001)
.enetics (2002)
Tried and Failed (2005)

12 comentarii:

  1. salut no_name cred k am vb mai demult dar nu mai am id ul tau shi as fi vrut sa mai vb dar nu sa putut adresa mea de mail e crestfallen015@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. pe atunci aveam id ul de yahoo twilight_x22 dar nu mai il am e dezactivat de la yahoo vorbeam de evereve si tot vroiam sa iti scriu dar nu am mai reusit sa intru in id ul meu shi nu sa putut:((ziceai k iti place sii limbonic art din cate imi aduc aminte......please answer acum folosesc adresa de yahoo ce ti am ziso

    RăspundețiȘtergere
  3. please spunemi daca u esti aia cu care am vb atunci demult k f tare as vrea sa mai vb shi nu pot face rost de id ul ei nicicum.nu il mai tin minte de atunci k a fost demult acum 10 ani shi atunci nu sa putut nicicum

    RăspundețiȘtergere
  4. cand am vb atunci ziceai k iti place limbonic art evereve eu iti ziceam k sunt fan evereve

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sa mai intamplat nimic de atunci,am mai incercat cu unele.....dar nu a vrut nimeni shi sunt tot solo.so daca mai vrei.....please write....am shi hotmail nebula_rising@hotmail.com noh pe care vrei....

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. tot te mai iubesc....la fel k atunci....cu altele am incercat dar nu a fost nimic shi tot u ai ramas....so please write me.....

    RăspundețiȘtergere
  9. am 36 years asc tot gothic shi sunt tot the same k atunci dar vreau sa vb pe mail ai shi nr meu de tel 0787456259 vreau sa vin la u .....noh normal....o sa ne intalnim....so please answer....can t wait anymore....STILL LOVING YOU....

    RăspundețiȘtergere
  10. nu ti am zis de unde sunt sunt din Sighetu Marmatiei da asta nu e o problema k sunt trenuri asha k i ll come at you.....

    RăspundețiȘtergere
  11. more than anything else....you don t know how it is and you can t imagine.....

    RăspundețiȘtergere